Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 20 Feb 2025 15:16:30 +0200

Tere!

Lääneranna Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust 
nr 2511002/01237 aadressile Pärnu maakond, Lääneranna vald, Koonga küla, 
Kiisa tee // Koonga kauplus // Koonga meierei // Meieri // Tiigitagune tee 
(Maakaabelliin) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Tehniliste tingimuste saamiseks

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27275155>  (menetlus nr: 
473343), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 03.03.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Lääneranna Vallavalitsus) või menetleja (JAAK KANNISTE) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister